ثبت بیش از یک میلیون بازخورد مسافران در سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رویال

, , ,

مدیر راهبری مرکز ایمنی، عملیات اضطراری و نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از دریافت بیش از یک میلیون بازخورد ثبت شده توسط مسافران از ابتدای امسال در سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رویال خبر داد.

مجتبی رنجبر در گفت و گو با روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام این خبر عنوان کرد: این پروژه با تاکید مدیرعامل شرکت و با هدف کلان سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی و بهبود وضعیت فرودگاه ها از ابتدای سال جاری به طور پیوسته در فرودگاه های تحت نظارت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجراست.

وی افزود: این سامانه جامع و هوشمند از طریق نظارت برخط بر کیفیت سرویس ها و خدمات فرودگاهی مبتنی بر رضایت سنجی از مسافران با نصب کنسول های مختلف ثبت بازخورد رویال، همانند کنسول های کلیدی، کنسول های لمسی و کنسول های دیجیتالی وغیره به طور مستمر در حال جمع آوری بازخوردهای مسافران است.

به گفته رنجبر، با استفاده از کنسول های تعبیه شده در نقاط خاص فرودگاه ها مانند سالن های ترمینال ها، کانترهای پذیرش مسافر، اطلاعات پرواز، واحدهای بسته بندی و امانات بار، غرفه های فروشگاهی، رستوران های فرودگاه، نمازخانه و غیره، مسافران به راحتی می توانند در رضایت سنجی شرکت و نظر خود را از خدمات دریافتی در فرودگاه ها ثبت کنند. سامانه رویال در دو بخش کلی کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی و بررسی وضعیت امکانات سالن های فرودگاه، نظر مسافران را ارزیابی می کند.

مدیر راهبری مرکز ایمنی، عملیات اضطراری و نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی افزود: مجموع آرای دریافتی فرودگاه ها تا آخر خرداد ماه ۱۴۰۰ از مرز یک میلیون نظر گذشته است که این میزان ، نشانگر اثربخشی بالا در مشارکت مسافران در راستای بهبود خدمات و استقبال مسافران و مراجعان از روند رضایت سنجی در سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رویال است. مدیران فرودگاه ها با توجه به میزان بازخوردهای مسافران به رفع نواقص فرودگاه ها و افزایش رضایت مسافران می پردازند.

 

لینک: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *