نصب کنسول های دیجیتالی سامانه رویال برای پایش رضایت مندی مسافران از رعایت پروتکل های بهداشتی در اتوبوس های فرودگاهی

, , ,

بنابر گزارش دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، پایش رضایت مندی مسافران با نصب کنسول های دیجیتالی رویال، در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از اردیبهشت ماه سال جاری در اتوبوس های حمل مسافر فرودگاه های کشور اجرا گردیده است.

به منظور نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید۱۹، در هر اتوبوس چندین اعلان کنسول دیجیتالی از سامانه رویال مبتنی بر QR-code نصب گردیده است. مسافران می توانند با استفاده از تلفن همراه خود و اسکن QR-code  موجود در تابلوها، میزان رضایت مندی خود را از رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اعلام دارند.

در این پایش، مسافران علاوه بر اعلام سطح رضایت خود و همچنین ثبت مبدا و مقصد و شماره پرواز، می توانند نظر خود را نیز به صورت کامل وارد نمایند.

داده ها و نتایج حاصله به صورت آنی و در لحظه از طریق دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی و همچنین تیم تخصصی سامانه پایش رضایت مندی رویال در حال بررسی و کنترل می باشند که نهایتا موجب ارائه راهکارهای موثر جهت بهبود شرایط می شوند.

لینک: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *