متقاضیان محترم دریافت نمایندگی سامانه رویال
ضمن عرض احترام و ارج نهادن به حسن انتخاب و علاقه مندی شما، شرایط، ضوابط و ویژگی های اعطای نمایندگی سامانه پایش رضایتمندی رویال به شرح ذیل به اطلاع میرسد.
شرایط عمومی اعطای نمایندگی فروش سامانه رویال به متقاضیان
- داشتن صداقت کاری و پایبندی به اصول اخلاقی و قوانین همکاری
- دارا بودن سن حداقل ۲۵ سال و حداکثر ۵۵ سال
- دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم
- عدم وجود سوء پیشینه کیفری
- دارا بودن مجوز فعالیت در زمینه های مرتبط ( حوزه بازاریابی و فروش – علوم کامپیوتر – الکترونیک)
- دارا بودن توان تخصصی و تجربی در زمینه بازاریابی و فروش
- دارا بودن سوابق شغلی و اجرایی مرتبط (ترجیحا حوزه بازاریابی و فروش – علوم کامپیوتر – الکترونیک)
- وجود اعتبار و حسن شهرت کافی در محدود نمایندگی
- داشتن حسن اعتبار بانکی و مالی
- امکان ارائه تضمین بانکی به شرکت جهت قرارداد نمایندگی
- امکان فراهم آوردن دفتر فروش و خدمات فنی با ملزومات کافی
- امکان فراهم آوری مکان مناسب و اختصاصی جهت نگهداری محصولات و تجهیزات
- توانایی پوشش کامل فروش و خدمات پس از فروش در محدوده نمایندگی
- عدم وجود محدودیت زمانی نماینده جهت کنترل عملیات بازاریابی و فروش محصول
- اقامت و حضور دائم نماینده در محدوده نمایندگی
- امکان حضور در نمایشگاه های مربوطه در محدوده نمایندگی
- همسو بودن افکار و عملکرد نماینده منطبق با استانداردهای کاری شرکت
- امکان حضور کامل و مستمر در جلسات ضروری و دوره های آموزشی شرکت
مزایای دریافت نمایندگی سامانه رویال
- اشتغال در کسب و کاری کاربردی، نوین و بروز در سطح بین المللی
- پتانسیل بالای فروش محصول به واسطه گسترده بودن بازار هدف
- برخورداری از درآمد مناسب و حاشیه سود بالا
- بهره مندی از قدرتمند برند رویال در مسیر توسعه کسب و کار
- انجام تبلیغات محصول در محدوده نمایندگی (بر اساس صلاحدید شرکت)
- ارجاع مشتریان در محدوده نمایندگی به سمت نماینده مربوطه
- معرفی نمایندگان در وب سایت رویال و سایر درگاه های اطلاع رسانی
- برگزاری دوره های آموزشی رایگان در زمینه بازاریابی و فروش توسط شرکت
- بهره مندی مالی نماینده از تمدید قراردادهای بعدی مشتریان
- تضمین حداکثری ثبات قیمت محصول در سراسر کشور
- امکان تبدیل به نماینده انحصاری (مشروط به احراز صلاحیت توسط شرکت)
تعهدات نماینده پس از اخذ نمایندگی
- پایبندی به اصول و سیاست های شرکت در زمینه فروش محصول
- فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصول بر اساس اهداف تعیین شده
- ارائه گزارش های ماهانه، فصلی و سالانه از عملکرد نمایندگی به شرکت
- الزام به حضور در کلاس های آموزشی برگزار شده توسط شرکت
- عدم سوء استفاده از نام و اعتبار شرکت در مواردی غیر از وظایف نمایندگی
لازم به ذکر است اعطای نمایندگی ابتدا به صورت آزمایشی و به مدت سه ماه می باشد که با توجه توانایی و عملکرد نماینده و با نظر به حسن انجام تعهدات به صورت سالانه قابل تمدید خواهد بود.
با تشکر از همکاری شما
خانواده بزرگ رویال
قبلی
بعدی