متدولوژی و مزایا (Methodology & Benefits)

سامانه پایش رضایتمندی مشتریان و کارمندان رویال، برای ایجاد حس وفاداری بیشتر و ترغیب مشتری به استفاده بیشتر از خدمات و محصولات یک سازمان یا کسب و کار پایه ریزی شده است؛ این سامانه برگرفته از یک الگو و متدولوژی استاندارد بین المللی است، و دارای ارکان اساسی و مهمی می باشدکه تقریبا هیچ یک از سازمان ها، موسسات و مجموعه های کسب و کار، در مسیر انجام فرایندهای رضایت سنجی و در روش های سنتی به این اصول توجه نداشته اند؛ از عمده ترین مزایای این سامانه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مشارکت بالا در ثبت بازخورد ها

در کنسول های ثبت بازخورد رویال آمار مشارکت به صورت چشمگیر و قابل ملاحظه ای  بین ۶۵ تا ۸۰ درصد است که دلایل آن بدین شرح می باشد.

  • زمان کمی از مشتری می گیرد.
  • به سطح سواد خاصی نیاز ندارد.
  • رأی داده شده، محرمانه می ماند.
  • به رده سنی خاصی وابسته نیست.
  • ظاهر ساده و زیبایی دارد.
  • حس احترام به مشتری القا میکند.
  • کارکرد آنی و در لحظه سامانه

از طریق سامانه رویال، مدیران سازمان ها و صاحبان کسب و کار، با ورود به پنل گزارشگیری سامانه، قادر به مشاهده و بررسی وضعیت شاخص رضایت، گزارش ها و تحلیل ها از اتفاقات و مشکلات مجموعه، به صورت آنی و در لحظه می باشند.

  • تنوع در ارائه انواع گزارش ها، آنالیز ها و تحلیل کاربردی

پنل گزارشگیری پیشرفته و حرفه ای رویال به ساده ترین و بهترین روش های ممکن و در قالب انواع نمودارها و گزارش های تحلیلی، آنالیز لازم از وضعیت شاخص رضایت را به خوبی برای سازمان یا کسب و کار انجام می دهد.

  • صرف هزینه و انرژی بسیار پایین

برخلاف روش های سنتی نظرسنجی که اجرای آن، هزینه های مختلفی از قبیل طراحی و چاپ فرم ها و یا استخدام نفرات مختلف از مرحله جمع آوری تا تحلیل اطلاعات و ارائه گزارش ها دارد، سامانه رویال به صرف هزینه های بالا (مرتبط به تأمین نیروی انسانی یا محاسبات، تحلیل ها و فرایندهای زمانبر برای ارائه گزارش ها) نیازی ندارد.

  • عدم نیاز به امکانات و تجهیزات جانبی سازمان

سامانه رویال به جز برق به هیچ امکان و ابزار دیگری همچون دسترسی به شبکه داخلی سازمان، اینترنت، سرورهای کامپیوتری، نرم افزار های جانبی و سایر امکانات و تجهیزات قابل ارائه از سوی سازمان یا کسب و کار، نیاز نخواهد داشت.

خانواده بزرگ رویال

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران