متقاضیان محترم دریافت نمایندگی سامانه رویال

ضمن عرض احترام و ارج نهادن به حسن انتخاب و علاقه مندی شما، شرایط، ضوابط و ویژگی های اعطای نمایندگی سامانه پایش رضایتمندی رویال به شرح ذیل به اطلاع میرسد.

شرایط عمومی اعطای نمایندگی فروش سامانه رویال به متقاضیان

  • داشتن صداقت کاری و پایبندی به اصول اخلاقی و قوانین همکاری
  • دارا بودن سن حداقل ۲۵ سال و حداکثر ۵۵ سال
  • دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم
  • عدم وجود سوء پیشینه کیفری
  • دارا بودن مجوز فعالیت در زمینه های مرتبط ( حوزه بازاریابی و فروش – علوم کامپیوتر – الکترونیک)
  • دارا بودن توان تخصصی و تجربی در زمینه بازاریابی و فروش
  • دارا بودن سوابق شغلی و اجرایی مرتبط (ترجیحا حوزه بازاریابی و فروش – علوم کامپیوتر – الکترونیک)
  • وجود اعتبار و حسن شهرت کافی در محدود نمایندگی
  • داشتن حسن اعتبار بانکی و مالی
  • امکان ارائه تضمین بانکی به شرکت جهت قرارداد نمایندگی
  • امکان فراهم آوردن دفتر فروش و خدمات فنی با ملزومات کافی
  • امکان فراهم آوری مکان مناسب و اختصاصی جهت نگهداری محصولات و تجهیزات
  • توانایی پوشش کامل فروش و خدمات پس از فروش در محدوده نمایندگی
  • عدم وجود محدودیت زمانی نماینده جهت کنترل عملیات بازاریابی و فروش محصول
  • اقامت و حضور دائم نماینده در محدوده نمایندگی
  • امکان حضور در نمایشگاه های مربوطه در محدوده نمایندگی
  • همسو بودن افکار و عملکرد نماینده منطبق با استانداردهای کاری شرکت
  • امکان حضور کامل و مستمر در جلسات ضروری و دوره های آموزشی شرکت

مزایای دریافت نمایندگی سامانه رویال

  •  اشتغال در کسب و کاری کاربردی، نوین و بروز در سطح بین المللی
  • پتانسیل بالای فروش محصول به واسطه گسترده بودن بازار هدف
  • برخورداری از درآمد مناسب و حاشیه سود بالا
  • بهره مندی از قدرتمند برند رویال در مسیر توسعه کسب و کار
  • انجام تبلیغات محصول در محدوده نمایندگی (بر اساس صلاحدید شرکت)
  • ارجاع مشتریان در محدوده نمایندگی به سمت نماینده مربوطه
  • معرفی نمایندگان در وب سایت رویال و سایر درگاه های اطلاع رسانی
  • برگزاری دوره های آموزشی رایگان در زمینه بازاریابی و فروش توسط شرکت
  • بهره مندی مالی نماینده از تمدید قراردادهای بعدی مشتریان
  • تضمین حداکثری ثبات قیمت محصول در سراسر کشور
  • امکان تبدیل به نماینده انحصاری (مشروط به احراز صلاحیت توسط شرکت)

تعهدات نماینده پس از اخذ نمایندگی

  • پایبندی به اصول و سیاست های شرکت در زمینه فروش محصول 
  • فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصول بر اساس اهداف تعیین شده
  • ارائه گزارش های ماهانه، فصلی و سالانه از عملکرد نمایندگی به شرکت
  • الزام به حضور در کلاس های آموزشی برگزار شده توسط شرکت
  • عدم سوء استفاده از نام و اعتبار شرکت در مواردی غیر از وظایف نمایندگی
لازم به ذکر است اعطای نمایندگی ابتدا به صورت آزمایشی و به مدت سه ماه می باشد که با توجه توانایی و عملکرد نماینده و با نظر به حسن انجام تعهدات به صورت سالانه قابل تمدید خواهد بود.
با تشکر از همکاری شما

خانواده بزرگ رویال