سامانه هوشمند پایش کیفیت خدمات سازمان و کسب و کار رویال در شعب بیمه دی
آغاز همکاری شرکت فرازفنون و بیمه دی در خصوص استفاده از سامانه هوشمند پایش کیفیت خدمات سازمان و کسب و کار رویال
شعب، میز های خدمت، دفاتر نمایندگی، مراکز جمع آوری اسناد و سایر بخش های منتخب بیمه دی مجهز به انواع کنسول های ثبت بازخورد رویال از جمله کنسول کلیدی، کنسول لمسی و کنسول دیجیتالی شده اند. این پروژه جهت انجام متمرکز و یکپارچه پروسه رضایت سنجی و همچنین در راستای رسیدن به اهداف عالی و مشتری مدارانه بیمه دی اجرا شده است.
دیدگاه خود را ثبت کنید