[breadcrumb]
ما نمیتوانیم چیزی که شما به دنبال آن هستید را پیدا کنیم. پیشنهاد می کنیم برای یافتن آنچه به دنبالش هستید ، جستجو کنید و در صورتی که در آدرسی جدید موجود باشد ، ما آن را برای شما پیدا می کنیم.
آغاز همکاری شرکت فراز فنون و برج میلاد تهران
آغاز همکاری شرکت فرازفنون و برج میلاد تهران در خصوص استفاده از سامانه هوشمند پایش کیفیت خدمات سازمان و کسب و کار رویال
جولای ۲۳, ۲۰۲۲ بدون دیدگاه
ارتقای شاخص رضایت مسافران با حدود دو میلیون بازخورد در فرودگاه های بین المللی کشور
مدیر راهبری مرکز ایمنی و عملیات اضطراری و نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی از متوسط شاخص رضایت ۷۳.۳ درصدی مسافران در فرودگاه های بین المللی کشور در هشت ماه سال جاری از حدود دو میلیون بازخورد ثبت شده در سامانه هوشمند و جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رویال خبر داد.
دسامبر ۴, ۲۰۲۱ بدون دیدگاه
سامانه هوشمند پایش کیفیت خدمات سازمان و کسب و کار رویال در شعب بیمه دی
آغاز همکاری شرکت فرازفنون و بیمه دی در خصوص استفاده از سامانه هوشمند پایش کیفیت خدمات سازمان و کسب و کار رویال
اکتبر ۱۷, ۲۰۲۱ بدون دیدگاه