سامانه پایش رضایتمندی رویال در نمایشگاه الکامپ ۹۷ شیراز
سامانه پایش رضایتمندی مشتریان و کارمندان رویال در نمایشگاه الکامپ ۹۷ شیراز
نمایشگاه الکامپ شیراز یکی از رویدادهای مهم و پرطرفداری حوزه تکنولوژی در شیراز است که امسال هفدهمین دوره آن برگزار شده است . نمایشگاه الکامپ ۹۷ شیراز امسال در روز چهارشنبه ۹ آبان ماه آغاز و تا شنبه ۱۲ آبان ماه دایر می باشد. در این نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان، استارتاپها، تولید محتوا، هوشمند سازی، دولت الکترونیک و… حضور دارند.
در این نمایشگاه آخرین و به روزترین دستاوردهای این صنعت شامل سخت افزار و نرم افزار توسط ۱۷۰ شرکت داخلی و نمایندگیهای شرکتهای خارجی در قالب ۳۸۰ غرفه در چهار سالن حافظ، سرو، بهار و نرگس در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است. این نمایشگاه با حضور استانهای فارس، تهران، البرز، تبریز، اصفهان، بوشهر، یزد و خراسان رضوی، مرکزی و نمایندگان محصولات خارجی از آلمان، آمریکا، کره، ژاپن، چین، مالزی، تایوان، هند، سنگاپور، تایلند و ترکیه برگزار شده است .
حضور رویال در ۱۷مین نمایشگاه بین المللی الکامپ شیراز
شرکت فراز فنون امسال با تمرکز بر معرفی سامانه پایش رضایتمندی مشتریان و کارمندان رویال به عنوان تخصصی ترین سامانه پایش رضایتمندی مشتریان و کارمندان، به عنوان پروژه ای بزرگ و کشوری ، در این نمایشگاه حاضر شده است. بدون شک یکی از اصلی ترین ارکان در موفقیت یک سازمان یا کسب و کار، جلب رضایت کارمندان و مشتریان است. این مهم دست یافتنی نیست مگر به وسیله پایش مستمر سطح رضایت آنها تا بر اساس آن به برطرف کردن نقاط ضعف موجود پرداخته شود. کسب رضایت کارمندان و مشتریان برای شرکت ها و سازمان ها حیاتی است، چرا که پایین آمدن شاخص رضایت موجب از دست دادن مشتریان وفادار، آسیب به برند و کاهش درآمد می گردد.
شرکت فراز فنون از سال ۱۳۹۵ در زمینه سیستم های پایش رضایتمندی، تحقیقات خود را در بین محصولات و فناوری های روز اروپا آغاز نمود و با هدف بومی سازی این محصولات به راه خود ادامه داد. نتیجه تلاش و تحقیق مستمر در این زمینه منجر به آغاز پروسه طراحی، ساخت و تولید دستگاه پایش رضایتمندی مشتریان با برند تجاری «رویال» در سال ۱۳۹۶ گردید.
از ابتدای سال ۹۷ با گذراندن و اتمام مراحل مختلف تست و کنترل کیفیت، واگذاری این سامانه در قالب فروش سازمانی آغاز شد که در این مسیر نیز با استقبال گسترده ای از سوی سازمان های دولتی و غیر دولتی اعم از سازمان های مردم نهاد، بانک ها و موسسات مالی، اپراتورهای ارتباطی، مراکز خدمات عمومی، پایانه های مسافرتی، سازمان های بیمه، بیمارستان ها و مراکز درمانی، فروشگاه های زنجیره ای و ده ها سازمان و مجموعه دیگر مواجه شده است.
دیدگاه خود را ثبت کنید