نصب و راه اندازی سامانه پایش خدمات فرودگاهی رویال در تمامی فرودگاه های بین المللی کشور

, , ,

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مدیر راهبری مرکز ایمنی و عملیات اضطراری و نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از بهره‌برداری سامانه هوشمند ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاه های تحت مالکیت شرکت خبر داد.

مجتبی رنجبر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام این خبر عنوان کرد: این سامانه با تاکید ویژه مدیرعامل شرکت در خصوص ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی و دریافت نظرهای مسافران در جهت بهبود خدمات، به بهره برداری رسید.

مدیر راهبری مرکز ایمنی و عملیات اضطراری و نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی با بیان اینکه سامانه مذکور درگاهی برای دریافت نظرهای مسافران از تمام خدمات ارایه شده در فرودگاه است، گفت: با توجه به اینکه انعکاس نظر مسافران کمک شایانی به ارتقا و بهبود خدمات فرودگاهی خواهد داشت، این درگاه به صورت چند مرحله ای طراحی شده تا امکان درج توضیحات مرتبط با هر بخش/خدمت به صورت آنلاین را فراهم کند.

وی توضیح داد: سامانه هوشمند ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی در قالب ۹ عنوان اصلی شامل نحوه دسترسی به فرودگاه، وضعیت پارکینگ فرودگاه، سرویس های اطلاع رسانی، کیفیت پذیرش مسافر/بار، امکانات سالن های ترمینال فرودگاه، نحوه برخورد کارکنان، آراستگی و راحتی در فرودگاه، اقدامات مقابله با شیوع کرونا و سایر موارد طراحی شده تا مسافران به راحتی امکان ارزیابی و ارایه نظر را از خدمات دریافت شده فرودگاهی داشته باشند.

رنجبر افزود: از نیمه دوم امسال اقدامات زیرساختی مهمی در راستای ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی انجام شده که از جمله آنها می توان به نصب درگاه های متعدد برای انعکاس نظر مسافران اشاره کرد.

وی گفت: علاوه بر چهار روش مورد استفاده پیش ( سامانه پیامکی، نرم افزار موبایلی/ تبلت، ایمیل، پرسشنامه وب سایتی)، استفاده از کنسول های سخت افزاری کلیدی، لمسی و دیجیتالی از ۱۵ بهمن ماه امسال در فرودگاه های بزرگ کشور نصب و راه اندازی شده است.

به گفته وی، این کنسول های هوشمند سخت افزاری در کنار هر خدمت در سالن های فرودگاه‌ها قرار گرفته اند تا به صورت آنلاین چگونگی ارایه خدمات از دید مسافران را به مسوولان فرودگاه منعکس کنند.

رنجبر ادامه داد: استفاده از کنسول های دیجیتالی با استفاده از بارکد دوبعدی QR Code   این امکان را به مسافران خواهد داد تا در بحران کووید ۱۹حداقل تماس را در حین ارایه نظر با تجهیزات فرودگاهی داشته باشند. در این روش تنها باید کد دیجیتالی خدمتی را که در حال دریافت است توسط دوربین تلفن همراه اسکن و به صورت اتوماتیک، صفحه نظرسنجی آن خدمات با قابلیت درج توضیحات تکمیل و ارسال شود.

 

لینک: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

لینک: باشگاه خبرنگاران جوان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *