سامانه هوشمند پایش کیفیت خدمات سازمان و کسب و کار رویال در شعب بیمه دی

, ,

آغاز همکاری شرکت فرازفنون و بیمه دی در خصوص استفاده از سامانه هوشمند پایش کیفیت خدمات سازمان و کسب و کار رویال

شعب، میز های خدمت، دفاتر نمایندگی، مراکز جمع آوری اسناد و سایر بخش های منتخب بیمه دی مجهز به انواع کنسول های ثبت بازخورد رویال از جمله کنسول کلیدی، کنسول لمسی و کنسول دیجیتالی شده اند. این پروژه جهت انجام متمرکز و یکپارچه پروسه رضایت سنجی و همچنین در راستای رسیدن به اهداف عالی و مشتری مدارانه بیمه دی اجرا شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *