نصب سامانه پایش رضایتمندی رویال در فرودگاه بین المللی مهرآباد

, ,

سامانه پایش رضایتمندی رویال در فرودگاه بین المللی مهرآباد، از تاریخ ۱۱ تیرماه ۹۸ با هدف جمع آوری آرای مسافـران و مراجعین، به کار گرفته شد.

طبق توافق صورت گرفته با اداره کل فرودگاه بین المللی مهرآباد از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، برخی از بخش ها و واحدهای این فرودگاه به سامانه پایش رضایتمندی مشتریان و کارمندان رویال مجهز شده است؛ هدف از اجرای این طرح، ارزیابی و بررسی الزامی و استانداردهای فرودگاهی همچون ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) میباشد.

گزارش سایت ها و خبرگزاری ها در خصوص این همکاری را می توانید در لینکهای زیر مشاهده کنید.

واحد روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ایرلاین پرس

خبربان

کن نیوز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *