نصب سامانه پایش رضایتمندی رویال در فرودگاه بین المللی مهرآباد
سامانه پایش رضایتمندی رویال در فرودگاه بین المللی مهرآباد، از تاریخ ۱۱ تیرماه ۹۸ با هدف جمع آوری آرای مسافـران و مراجعین، به کار گرفته شد.
طبق توافق صورت گرفته با اداره کل فرودگاه بین المللی مهرآباد از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، برخی از بخش ها و واحدهای این فرودگاه به سامانه پایش رضایتمندی مشتریان و کارمندان رویال مجهز شده است؛ هدف از اجرای این طرح، ارزیابی و بررسی الزامی و استانداردهای فرودگاهی همچون ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) میباشد.
گزارش سایت ها و خبرگزاری ها در خصوص این همکاری را می توانید در لینکهای زیر مشاهده کنید.
واحد روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد
دیدگاه خود را ثبت کنید