فروش سازمانی رویال (سامانه پایش رضایتمندی مشتریان) آغاز شد

[breadcrumb]

فروش سازمانی رویال آغاز شد

بدون شک یکی از اصلی ترین ارکان در موفقیت یک سازمان یا  کسب و کار، جلب رضایت کارمندان و مشتریان است. این مهم دست یافتنی نیست مگر به وسیله پایش مستمر سطح رضایت آنها تا بر اساس آن به برطرف کردن نقاط ضعف موجود پرداخته شود. کسب رضایت کارمندان و مشتریان برای شرکت ها و سازمان ها حیاتی است، چرا که پایین آمدن شاخص رضایت کارمندان با کاهش خلاقیت و بازدهی آنان رابطه مستقیم دارد.

همچنین در گروه مشتریان افت رضایت، موجب از دست دادن مشتریان وفادار، آسیب به برند و کاهش نقدینگی می گردد. از طرفی یک مشتری راضی، نه تنها از کیفیت عملکرد خدمات شما احساس رضایت می کند، بلکه در آینده به شما بازخواهد گشت  و برند شما را برای دوستان و آشنایان نیز تبلیغ خواهد کرد.

از روش های رایج سنجش رضایت مشتریان و کارمندان می توان به صندوق های پیشنهادات و انتقادات، فرم ها، سایت ها و نرم افزارهای نظرسنجی و … اشاره کرد که به دلایل متعدد از قبیل اتلاف زمان و هزینه، بیم افراد رای دهنده از شناسایی شدن، نیاز به بهره گیری از افراد متخصص از شروع فرآیند طراحی تا تحلیل نتایج و کاهش مشارکت، عدم حصول نتایج صحیح در بسیاری از موارد را در پی دارد.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد، نیاز به یک سیستم مدرن و کارا، در زمینه رضایت سنجی به شدت احساس می شود. سیستمی که با صرف کمترین زمان و هزینه، تحلیلی لحظه ایی با بیشترین سطح مشارکت و بدون اعمال سلیقه های شخصی ارائه دهد.

شرکت «فراز فنون» با اشراف به اهمیت مقوله رضایت سنجی در کسب وکار و همچنین با توجه به سابقه درخشان در حوزه ی فن آوری اطلاعات و با تکیه بر دانش، تجربه و خلاقیت متخصصان خود، همواره توانسته سهم قابل توجهی از ارائه سیستم های به روز در کشور را به خود اختصاص دهد.

این شرکت از سال ۱۳۹۵ در زمینه سیستم های پایش رضایتمندی کارمندان و مشتریان، تحقیقات خود را در بین محصولات و فن آوری های روز اروپا آغاز نمود و با هدف بومی سازی این محصولات به راه خود ادامه داد. نتیجه تلاش و تحقیق مستمر در این زمینه منجر به آغاز پروسه طراحی، ساخت و تولید دستگاه پایش رضایتمندی مشتریان با برند تجاری «رویال» در سال ۱۳۹۶ گردید. سامانه «رویال» شامل کنسول سخت افزاری است که بدون نیاز به اینترنت و تنها با فشردن یک دکمه، بازخوردها را جمع آوری کرده و در قالب نمودارهای دقیق و قابل اعتماد تحلیل و ارائه می نماید.

«رویال» با بهره گیری از طراحی دقیق و ساخته شده از بهترین مواد اولیه از حیث سخت افزار و همچنین برنامه نویسی دقیق و قابل اعتماد از حیث نرم افزار، به سامانه ای بی نظیر و با کارایی بالا در زمینه ثبت و تحلیل میزان رضایت کارمندان و مشتریان در جهت ارتقای فروش و خدمات، تبدیل شده است.

با گذراندن مراحل مختلف تست و کنترل کیفیت، واگذاری سامانه رویال در قالب فروش سازمانی از ابتدای سال ۹۷ آغاز گردید که در این مسیر با استقبال گسترده ای از سوی سازمان ها و موسسات دولتی و غیر دولتی اعم از سازمان های مردم نهاد، بانک ها و موسسات مالی، اپراتور های ارتباطی، مراکز خدمات عمومی، پایانه های مسافربری، سازمان های بیمه، بیمارستان ها و مراکز درمانی، فروشگاه های زنجیره ای و ده ها سازمان و مجموعه دیگر مواجه شد و در حال حاضر با جدیت و سرعت بالایی در حال نصب و پیاده سازی در سازمان های مذکور در سراسر کشور می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *